У Мексиці лікарка після щеплення Pfizer потрапила в лікарню з моторошним діагнозом

3 січня 2021 13:32

Денис Беспалов Денис Беспалов

У жінки почалися судоми, утруднене дихання і шкірний висип

У Мексиці 32-річна лікарка була госпіталізована після вакцинації препаратом Pfizer / BioNTech. Їй визначили початковий діагноз – "енцефаломієліт" (запалення головного та спинного мозку).

Реклама

Про це повідомляє Reuters.

Лікарка була госпіталізована у відділення інтенсивної терапії державної лікарні в північному штаті Нуево-Леон після того, як у неї почалися судоми, утруднене дихання і шкірний висип.

Читайте також: У Великій Британії дозволили використовувати комбінацію двох різних вакцин

В тренді
Вп'ятеро вище офіційної: у Росії "злили" реальну статистику щодо COVID-19
У Росії фіксується зростання захворюваності на коронавірус/Колаж "Сьогодні"

Міністерство охорони здоров'я країни повідомило, що у жінки в анамнезі алергічні реакції. Однак, як зазначається, клінічні випробування не підтверджують, що у когось розвинулося запалення мозку після застосування вакцини.

Реклама

Нагадаємо, кампанія вакцинації населення від COVID-19 почалася в Мексиці 24 грудня.

Раніше повідомлялося, що в США медбрат заразився коронавірусом після щеплення Pfizer.

Відео: Сьогодні

Всі подробиці в спецтемі Коронавірус NEW: штам Дельта

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти