Російський телеканал запропонував британському журналістові взяти участь у пропагандистській операції

6 січня 2017 22:22

Такеру запропонували приїхати в Москву для участі в сюжеті

Представники телеканалу "Росія 24" запропонували журналісту британської газети The Times Максиму Такеру взяти участь у пропагандистській операції. Про це він повідомив в Twitter і розмістив запис розмови з працівниками каналу, передає УНН.

Реклама

"Російське державне телебачення попросило мене взяти участь у пропагандистській операції. Я записав їх заклик. Слухайте тут", – йдеться в повідомленні.

Судячи з запису, представник "Росія 24" заявила про наявність в українських журналістів записів переговорів президента Петра Порошенка і їх готовність передати матеріали телеканалу і британській газеті.

Зокрема, Такеру запропонували приїхати в Москву для участі в сюжеті про передачу матеріалів, щоб він згодом поділився записами з "Росією 24".

Зрештою журналіст відмовився від пропозиції і назвав співробітників російського телеканалу пропагандистами, а саму пропозицію – пропагандистською операцією.

Не пропусти!
Італія – Швейцарія: відео голів та огляд розгрому на Євро-2020
Чіро Іммобіле проти воротаря Швейцарії Яна Зоммера
Реклама

Як повідомлялося, 17 листопада російський пранкер Вован (Володимир Кузнєцов) на своїй сторінці в Facebook опублікував запис "розмови" Президента України Петра Порошенка з президентом Киргизстану Алмазбеком Атамбаєвим.

Представник Президента Святослав Цеголко повідомив, що розслідування встановило, що організації розмови Президента України Петра Порошенка з пранкером допомогли працівники МЗС Киргизстану.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти