США підготували потужну відповідь на російську пропаганду – Washington Post

13 лютого 2017, 17:44

Телеканал "Теперішній час" став результатом спільної роботи Radio Free Europe Radio Liberty і Voice of America

Неймовірним аспектом глобальних конфліктів сьогодні стало використання "м'якої" сили: пропаганди, новин, соціальних мереж, кібернетичного втручання, обману, витоку конфіденційних даних і інших методів для впливу на уми і серця, щоб отримати перевагу над суперником. Електронна ера серйозно посилила важливість використання цих технік, а Росія продемонструвала свою "чорну майстерність" в їх використанні, особливо після вторгнення в Україну три роки тому. Про це в редакційній статті пише Washington Post, задаючи питання, як Захід повинен відповісти на цей новий виклик.

Видання відзначає, що минулого тижня США фактично зробили важливий крок у вирішенні цієї проблеми. Телеканал "Теперішній час" став результатом спільної роботи Radio Free Europe Radio Liberty і Voice of America. Це цілодобовий російськомовний телеканал зі штаб-квартирою в Празі, націлений довести інформацію до аудиторії в Росії та інших країнах колишнього СРСР. Телеканал декларує, що збирається подавати "чесні і точні репортажі, які будуть реальною перевіркою дезінформації, яка рухає конфлікти в регіоні". Іншими словами, це спроба говорити прямо в країнах, в яких все ще існує державна пропаганда в якійсь формі.

Видання нагадує, що росіяни більшість новин дізнаються від телебачення, яке контролює владу. Однак росіяни зможуть дивитися контент "Справжнього часу" в соціальних мережах, на сайті каналу, а також по супутниковому телебаченню. За межами Росії на просторі від Балтії до Центральної Азії живуть мільйони глядачів, у яких до цього часу не було російськомовної альтернативи російським телеканалам під контролем Кремля. І їм теж може сподобатися поява нового телеканалу. Voice of America і Radio Free Europe, які стоять за "Справжнім часом", фінансуються урядом США.

Washington Post запевняє, що, незважаючи на це, співробітники обох видань не хочуть бути пропагандистськими інструментами влади. На думку американської газети, успіх нового російськомовного телеканалу буде залежати від того, чи повірить йому аудиторія, яку довгий час "годували антиамериканізмом". "Достукатися до цих глядачів гідна мета, хоча домогтися її буде не просто", – йдеться в статті
.

Реклама

Раніше Європейськаслужбазовнішніхзв'язківповідомила,щоголовною"ціллю"російськоїпропагандивЄСєканцлерНімеччиниАнгела Меркель.

В тренді
ВООЗ обіцяє компенсації за "побочку" від вакцини проти COVID-19

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти